Меню сайту
Інфостільниця
Працівник відділу кримінальної міліції у справах дітей, який закріплений за нашим навчальним закладом: Авраменко Микола Анатолійович тел. (066) 166 83 46, роб. тел. (06140)9-18-21
Начальник відділу: Веремій Л.С.
Начальник відділу: Щепенко І.С.
|
Шкільна ЛФК
Освіта і здоров’я є взаємодоповнювальними компонентами успішного повсякденного буття дітей та молоді. Підліткам потрібні не лише знання, а й життєві навички, що допомагають робити правильний життєвий вибір, досягати мети, коригувати поведінку, оцінювати ризики, зберігати і поліпшувати здоров’я та якість життя. Економічну незалежність країни будують її громадяни. Тільки фізично здорова людина може вирішити поставлені перед нею завдання. З кожним роком фізично здорових людей стає дедалі менше. І уряд занепокоєний цим становищем. Держава разом із громадськістю сприяє збереженню здоров’я учасників навчально-виховного процесу, залученню їх до занять фізичною культурою і спортом. У КЗ «Чернігівська загальноосвітня школа – інтернат І – ІІІ ступенів» ЗОР навчається більше 150 учнів. Діти, починаючи з підготовчого класу , відвідують заняття з ЛФК, які веде учитель Дядя Олеся Володимирівна. Заняття тривають по 35 хв. Зміст програми з ЛФК складається з блоків: блок знань та блок способів і методів рухової фізкультурно-оздоровчої діяльності. Учні здобувають знання та навички практичного оволодіння провідними системами фізичного оздоровлення, методами збереження здоров’я, основами самоконтролю. Форма та зміст занять орієнтовані не тільки на засвоєння знань, а й на способи їх практичного застосування, розвиток власного потенціалу. Блок способів рухової діяльності грунтується на принципах диференційованого та індивідуального підходу до учнів з урахуванням їхнього здоров’я, фізичного розвитку, фізичної підготовки, особистих інтересів. Виділено найхарактерніші дефекти, які насамперед потрібно коригувати та виправляти: вади постави, зросту, плоскостопість, сколіоз. У нашій школі функціонує один зал для занять з ЛФК. Він обладнаний спеціальними тренажерами, шведською стінкою, дзеркалами. Мрією всього колективу школи є придбання сучасного спортивно-лікувального інвентаря. В КЗ «Чернігівська загальноосвітня школа – інтернат І – ІІІ ступенів» ЗОР лікувальна фізична культура орієнтована на дітей з патологією опорно-рухового апарату, що мають такі дефекти, як сколіоз, плоскостопість, порушення постави, ДЦП та ін., які супроводжуються дисгармонійним рівнем фізичного розвитку та моторними порушеннями. У наслідок у таких дітей відзначається сповільненість і недостатність координації рухів, порушення рівноваги і вестибулярних реакцій, нерівномірність ритму і темпу руху. У техніці виконання циклічних рухів є відхилення: шаркающая хода, біг на напівзігнутих ногах при дуже малій амплітуді рухів рук і незначному нахилі тулуба. Руху самі по собі позбавлені пластичності, дії неточні. Все це, безсумнівно, погіршує якість життя дітей та їх соціальну адаптацію в суспільстві. Для корекції вказаних порушень використовується лікувальна фізична культура, основним засобом якої є природне біологічне властивість людини - рух. Для надання тренувальної та лікувальної дії використовуються організовані і цілеспрямовані рухи у вигляді дозованих фізичних вправ. У методиці занять лікувальною фізичною культурою передбачається: системність, правильний підбір фізичних вправ відповідно до завдань корекції кожної дитини, певна послідовність і розстановка фізичних вправ в одноразовому занятті, впродовж режиму руху одного дня і всього курсу реабілітації. Підбір і дозування фізичних вправ проводяться з урахуванням методичних основ фізичного тренування, головними з яких є повторність, поступовість, всебічність, доступність фізичних вправ. Багаторазове повторення окремих вправ, регулярні і тривалі заняття лікувальною фізкультурою закріплюють руховий навик і сприяють стійкого поліпшення і відновлення функціонального стану опорно-рухового апарату. Види вправ при сколіозі ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ
|
Онлайн
Вхід на сайт
Пошук
Календар
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||